Wednesday 20 March 2013

~ Hajat tidak kesampian ~


Assalamualaikum n selamat petang semua :)

Kalau di lihat pada tajuk di atas macam sedih jer bunyi nya yer.. :)
Begini kisahnya, ehem ehem.. jap yer gatal lak tekak nie..(sambil menelan air liur tuk hilangkan rasa gatal tekak).Ok berbalik pada cite tadi, sebenarnya semangat saya berkobar-kobar apabila bangun dari tido sebab teringin nak mengulung kertas (barang2 tuk membuat bakul). Dengan bangganya saya pun berkemas dulu rumah sebab saya memang cerewet sikit kalau bab kebersihan rumah nie..kalau rumah dh bersih dan kemas barulah saya boleh buat apa yang saya nak buat, kalau rumah tidak kelihatan kemas saya nk minum seteguk air pun susah hehehe, itu la perinsip saya dari dulu kini dan selamanya.. chewahhhh..! siap ade tagline lagi tu..kuikuikui..
Hmmm...nampak gayanya, saya dah lari jauh dari tajuk niee..maaf yer :) kita sambung balik..., tiba-tiba saya online sebab nak lihat my blog 'OneNA creative' manalah tau kalau-kalau ada idea yang bernas yang nak di updatekan, apa lagi...punya kusyok laaa saya...sambil melayan fesbuk dan my blog, baru saya tersedar yang saya nie dah terlupa pada semangat berkobar saya. Adohhhhh..kuciwa gak lah sekejap hehehe.

Bukan apa, bila saya dah mengadap kertas-kertas untuk di gulung tu saya kena fokus betul-betul takut mood lari nanti abis la saya..sbb saya pun akan lari bersama hehehe. Apa pun saya akan updatekan gambar-gambar dan cara-cara  menggulung kertas untuk membuat bakul-bakul.

 ok...saya rasa cukup setakat ini dulu yer :)
Assalamualaikum

-One NA creative-

No comments:

Post a Comment