Saturday 16 March 2013

Hari sabtu yang sunyi tapi cuaca yang cerah... :)

Selamat berhujung minggu kepada semua kawan-kawan yang mengikuti blog ini, moga semuanya berjalan lancar seperti yang di rancangkan :) #enjoy ur day to all my friend  ( mm-hmmm terkeluar gak bahasa omputih hehehe ) :) jer...

Saya hepi sngt dgn cuaca hari nie..wahhh! memang cerah n panas...niat di hati nak mengecat bakul2 yang ade nie dan mesti cepat kering kan. Apa pun saya berharap ' Biarlah panas sampai ke petang, Janganlah hujan di tengahari ' ermmm bermadah ler pulak hehehe... Yelah dgn erti kata lain kegembiraan saya hari ini di sebabkan cuaca  yang cerah terlihat kebiruan awan-awan dengan pancaran matahari yang terik serta membuatkan saya terfikir nak buat macam-macam perkara, tapi bila di fikirkan balik salah satu darinya adalah :- ' MARILAH MENGECAT BAKUL-BAKUL '

Dengan ini saya mengucapkan sekali lagi, Salam berhujung minggu untuk semua kawan-kawan  :) Mintak diri dulu n tumpang lalu yer... :) :)

No comments:

Post a Comment